Eo eo!!! Tu que estas dins d'aques món de la moda, quin look de cavell creus que seria el que em quedaria millor??? Simplement curiositat....que man dit que segur que em pots respondre :) Gràaaaacies!!
Hola chic@s!!! Ante todo...Felicidades Nuria!!! Yo soy una de las privilegiadas que durante años ha disfrutado de tu talento para la moda y estilo, y que a través de tu blog ese talento pueda llegar a mucha mas gente, es algo genial!!! Enhorabuena de nuevo!!! Un besazo!!!
M'encantaaaa!! per fi he pogut conectar-me al blog de la super fashionista Vila!!! Fantàstiques les combinacions i les opcions que ofereixes!! és genial!!! Penso seguir-te cada dia per saber com vestir-me per impressionar als parroquians del poble!! ànims i endavant!! Tens molt de futur en aquest món, t'ho diu una que ha patit en carn pròpia els teus consells d'estilisme i ha obtingut resultats ben bons!!!
amparo....please...vina a regirar el meu armari! jajaja penso seguir.te cada dia...aixi k ja saps....deleitanos con tus comentarios y consejos fashion week!
Eo eo!!! Tu que estas dins d'aques món de la moda, quin look de cavell creus que seria el que em quedaria millor??? Simplement curiositat....que man dit que segur que em pots respondre :)
ResponderEliminarGràaaaacies!!
Hola chic@s!!! Ante todo...Felicidades Nuria!!! Yo soy una de las privilegiadas que durante años ha disfrutado de tu talento para la moda y estilo, y que a través de tu blog ese talento pueda llegar a mucha mas gente, es algo genial!!! Enhorabuena de nuevo!!! Un besazo!!!
ResponderEliminarM'encantaaaa!! per fi he pogut conectar-me al blog de la super fashionista Vila!!! Fantàstiques les combinacions i les opcions que ofereixes!! és genial!!! Penso seguir-te cada dia per saber com vestir-me per impressionar als parroquians del poble!! ànims i endavant!! Tens molt de futur en aquest món, t'ho diu una que ha patit en carn pròpia els teus consells d'estilisme i ha obtingut resultats ben bons!!!
ResponderEliminaramparo....please...vina a regirar el meu armari! jajaja penso seguir.te cada dia...aixi k ja saps....deleitanos con tus comentarios y consejos fashion week!
ResponderEliminar